ee en ru

Toodete tellimiseks toimige järgnevalt:
⇒ Lisage soovitud tooted "Ostukorvi" valides soovitava toote juures "Valik", "Kogus" ja "Telli";
⇒ Määrake "Ostukorvis" tarneviis;
⇒ Täitke "Ostukorvis" enda kontaktandmed ja tarneaadress ning vajadusel lisage märkused; 
⇒ Saatke tellimus ära ("Soorita tellimus");
⇒ Meie võtame Teiega ühendust e-posti teel, täpsustame soovitud toodete saadavuse ja tarneaja ning lepime kokku tasumise ja tarne tingimused;
⇒ Kaup saadetakse Teieni kulleri või pakiautomaadi vahendusel. Kokkuleppel võimalikud muud saatmisviisid. Kaup läheb üldjuhul teele 1...5 tööpäeva jooksul peale arve tasumist. Üle 60,- euroste tellimuste saatekulud kanname meie. Alla 60,- euroste tellimuste puhul lisandub saatmiskulu 6,- või 4,- eurot sõltuvalt saatmisviisist.

Teie tellimust ootama jäädes!



Täpsemad tellimistingimused (Lepingutingimused):

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad Ostja (edaspidi Klient) ja Trans Sporting OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-keskkonna vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-keskkonna vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Tooted

2.1. Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.

2.3. Müüja e-keskkonnas olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.

2.4. Toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada vigu.

3. Kauba eest tasumine

3.1. Tellimuse kinnitus ja arve saadetakse Kliendile e-postiga. Tellimuse kinnitamisel nõustub Klient käesolevate tellimistingimustega ning kohustub tasuma tellimuse kinnituse alusel talle saadetud arve. Klient on kohustatud enne ettemaksu arve tasumist kontrollima, et andmed tellimuse kinnitusel vastavad tellimusele. Maksetähtajaks on sama päev, millal arve väljastati või kokkulepitud maksetähtaeg. Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui kogu tellimuse kinnitusel näidatud summa on laekunud Müüja arvelduskontole. Kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis on Müüjal õigus tellimus tühistada. 

4. Kauba tarnimine

4.1. Tellimusele on võimalik tulla järgi Müüja juurde (saatekulu ei lisandu), muude tarneviisidega kaasneb saatekulu vastavalt valitud tarneviisile. 

4.2. Kauba tarnimiseks kasutab Müüja vastavalt Kliendi tellimusele kolme võimalust: kullerteenus (uksest ukseni),  pakiautomaat "SmartPost", pakiautomaat "Post24" (viimast kahte vastavalt Kliendi poolt valitud pakiautomaadile). Kokkuleppel on võimalikud muud tarneviisid.

4.3. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5. Tagastamisõigus 14 päeva

5.1.  Kliendil on Müüja e-keskkonnast ostetud toodetele alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus vastavalt allpool toodud tingimustele.

5.2. Ostes Müüja e-keskkonnast nõustub Klient tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:

5.2.1. Tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis (Klient peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis).

5.2.2. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab Klient esitama taganemisavalduse e-posti aadressil info@transsporting.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

5.2.3. Nõustuma kandma tagastamiskulusid kuni 10€ ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellimusele.

5.2.4. Lepingust taganemisel tuleb ostetud toode viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) tagastada. Müüja kohustub viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul) peale tagastatud toote kättesaamist tagastama Kliendi poolt tasutud kauba summa ilma saatekuluta.

5.2.5. 14 päevane tagastusõigus ei kehti juhul kui Klient on toodet kasutanud või kahjustanud.

5.3. Kliendi tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole käesoleva e-keskkonna eritingimus. 

6. Puudusega toote pretensioonide esitamise kord

6.1. Puudusega tootele on Kliendil õigus esitada Müüjale pretensioon kahe aasta jooksul alates ostmise päevast.

6.2. Kaebuse esitamiseks tuleb Kliendil esitada Müüjale kirjalik pretensioon e-posti aadressil info@transsporting.ee milles selgitada oma probleemi ja esitada omapoolne soovitav lahend. Müüja on kohustatud Kliendi pretensioonile kirjalikult vastama 15 päeva jooksul.

6.3. Puudusega toote korral on Kliendil õigus
nõuda esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist uue tootega (kumb variant on sobivam, lepitakse osapoolte vahel kokku). Kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada on Kliendil õigus nõuda ostuhinna alandamist või lepingu tühistamist.

6.4. Kui tootel ilmneb puudus kuue kuu jooksul peale selle ostmist, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus esimesel kuuel kuul pärast ostu sooritamist Müüjal ning pärast kuue kuu möödumist lepitakse tõendamisega seonduv Müüja ja Kliendi vahel kokku.

6.5. Kokkuleppel võib Müüja pretensiooni lahendamise volitada toote maaletoojale.

7. Vastutus ja vääramatu jõud

7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

7.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8. Muud tingimused

8.1. Kõiki Müüja e-keskkonna külastamise ja ostude sooritamise käigus saadud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.